A vicevoceira popular de Ribadeo puntualiza que “es una promesa que no concreta absolutamente nada”
O Grupo Municipal Popular de Ribadeo leva tempo reclamando xestións por parte do goberno do BNG para o arranxo do acceso á praia do Cargadeiro, un areal moi empregado polos veciños e veciñas por ser o máis próximo ao casco urbano da vila e que, polo tanto, lles permite achegarse a pé.
Sierra sinala: “Una promesa que llega a pocos meses de las elecciones municipales y en la que non se concreta absolutamente nada. El gobierno del BNG nunca dió la cara ante estos vecinos que llevan tres años reivindicando, sistematicamente, el arreglo del acceso a esta playa y nosotros con ellos llevando este asunto a pleno y escuchando mentiras. Y lo más grave no es que nos mientan a nosotros, sino a los vecinos de Ribadeo”.
A vicevoceira popular lembra que “el alcalde ponía como excusa a los informes técnicos que realiza el Servicio de Costas del Estado y también que se requería una cuantiosa inversión”. Agora o goberno local deu a coñecer un proxecto por un orzamento de 47.000 euros que deberá aportar Costas, “no el Ayuntamiento”.
CUMPRIR COS VECIÑOS É ESCOITAR AOS AFECTADOS
Sierra considera “muchas promesas porque llegan las elecciones municipales, pero muy pocas realidades”. Nese sentido, sinala que “si tanto quieren cumplir con los vecinos, lo primero es ir a hablar con los que estuvieron reivindicando este arreglo”.
“Nosotros si nos reuniremos con ellos para explicarles las cosas porque lo merecen. Son los verdaderos artífices de que esta playa se arregle”, conclúe a vicevoceira do Grupo Municipal Popular de Ribadeo.