Ribadeo, 22 de outubro de 2021. A vicevoceira do Grupo Municipal Popular de Ribadeo, Elena Sierra, denuncia que o goberno local non deixe aos populares comprobar o estado do Forte de San Damián e da Casa da Ría. A popular pregúntase, polo tanto, “qué esconde el señor Suárez para no dejarnos entrar”.
O Grupo Municipal Popular pediu permiso por escrito e, ao non recibir resposta, “lo que demuestra una vez más la falta de transparencia de este gobierno; exigimos explicaciones en el último pleno”. Sierra condena a resposta “pouco democrática” do goberno local que lles indicou que “xa irán cando haxa un acto”. A este respecto, a popular explica que “para eso no tenemos que pedirle permiso porque, como ribadenses que somos, tenemos todo el derecho de acudir”.
Elena Sierra supón que a resposta “para demorar nuestra entrada hasta el próximo acto será aprovechada por el gobierno local para adecentar estos espacios y que se vean bien: que la imprenta de ‘Las Riberas del Eo’ donada generosamente por la familia deje de estar en ese estado ferruxento y de abandono y la Casa de la Ría deje de presentar esa imagen de total abandono con graffitis y mobiliario roto”.
Tendo en conta que está todo nun estado lamentable, a vicevoceira dos populares dirixe outra pregunta ao sr. Suárez: “¿que ha sido del telescopio y del material para observaciones astronómicas”.
Sierra lembra tamén o estado de abandono da Casa das Algas e do refuxio de pescadores que demostran que “al gobierno del BNG no le importa el patrimonio de Ribadeo”. Con todo, urxe ao goberno local ao seu coidado porque “a los ribadenses nos importa mucho”.