Burela, 23 de decembro de 2020. A Concellería de Cultura de Burela programa para os vindeiros días de Nadal, a actuación da charanga Louband, que terá lugar o 25 de decembro. O 26 ás 18:00 horas, no Auditorio Municipal proxectarase de novo o documental Honra, de Breixo Llano, Xabi Piñeiro e Adrián Canoura que conta o ascenso do Cefire Burela á División de Honra no ano 1999. A entrada será de balde e a reserva de butaca pódese facer mandando un correo cos datos persoais a documentalhonra@gmail.com. Ademais o domingo 27 ás 19:30 horas, tamén no Auditorio Municipal, Katarsis Teatro representará Malas palabras, protagonizada por Estíbaliz Veiga, en homenaxe a Carvalho Calero a quen se dedicou este ano o Día das Letras Galegas. Tamén, ata o día 5 de xaneiro seguirá desenvolvéndose o xogo infantil interactivo Burela salva o Nadal.
O concelleiro de Cultura, José Díaz, anunciu que “este 25 de diciembre, día de Navidad, tendremos en Burela la actuación, por las calles de nuestro pueblo, de la charanga Louband. En principio estaba previsto que viniera la charanga NBA, pero no pudieron reunir a todos sus componentes, y entonces tuvimos que buscar una alternativa. En este caso traemos otra charanga de las buenas, de las más divertidas y con más calidad que tenemos en Galicia. Estarán amenizando las calles de Burela ese día de Navidad que, entre la pandemia y que tampoco se pueden programar grades eventos que convoquen a mucha gente en un único sitio, nos parece una alternativa bastante buena”.
O edil lembrou que “la presencia de la charanga Mekánica, hace unas semanas, gustó mucho. Son actuaciones que conllevan desplazarse por el pueblo, estar siempre en movimiento, la gente puede disfrutar de ellos en diferentes puntos, incluso escucharlo desde las casas, y siempre da ese toque de animación al pueblo. De hecho ese día, de la actuación de la charanga Mekánica, el pueblo estuvo animado dentro de un orden y con sentido”.
José Díaz engadiu: “quiero aprovechar para desear a todos feliz Navidad y que podamos recuperar en 2021 todo lo que fuimos perdiendo y en especial, por la delegación que represento, la cultura que es uno de los grandes damnificados, que en Burela echamos todos de menos por la apuesta, durante estos últimos cinco años, de una cultura de calidad y de nivel, que nos traiga de nuevo a Burela representaciones musicales, teatrales, de danza y de todo tipo, de todas partes y que la gente pueda disfrutar sin tener que moverse. Ojalá que podamos recuperar esa filosofía”.