Roberto Ramos sinala que “la idea de esta junta directiva es seguir la línea que nos marcamos en los últimos años, ya que el 80% de los componentes repiten en distintos cargos. Entran personas nuevas con la idea de refrescar un poco la elaboración de las diferentes campañas que realizaremos”. El presidente de ACISA indica que “seguiremos funcionando como lo vinimos haciendo hasta el momento, no será una junta directiva presidencialista, sino que somos un grupo de personas que nos reunimos y que intentamos aportar lo mejor de cada uno para este proyecto”.
Ramos Piñeiro destaca que “las ideas que nos marcamos para este período pasan por seguir mejorando las campañas, tal y como contamos en la asamblea general celebrada hace algunas semanas, haremos un esfuerzo en este 2014 para aportar un 40% más de inversión en dichas campañas y aprovechar también para colaborar con la recién creada A Mariña Federación”. E engade que “tenemos en mente entablar algún tipo de convenios con otras asociaciones de comerciantes de la comunidad, hemos hablado con Allariz y con algunas más y creemos que puede ser interesante para potenciar turísticamente Ribadeo, su comercio y su hostelería en esas zonas de interior”.
Pola súa parte, o presidente saínte e secretario da nova directiva de ACISA, Roberto Rivas, fixo balance dos seus dous anos á fronte da asociación: “hai dous anos cando cheguei á presidencia de ACISA/CCA de Ribadeo o obxectivo era seguir traballando na liña iniciada nos dous anos anteriores, no que tamén formei parte desta directiva. E continuamos a facer isto, innovando nalgunha campaña e pensando en facer campañas novas, aínda que sempre son difíciles de matizar e de levar a cabo, porque ás veces economicamente non se pode”. Rivas Tomé dixo que “intentei aportar o máximo que puiden de min a esta asociación. Vou continuar nesta directiva desde o posto de secretario para axudar e seguir traballando todos xuntos, tal e como viñemos facendo nestes anos. Somos un grupo coas mesmas pautas, coas mesmas ideas e que traballamos en conxunto para que o comercio de Ribadeo e a hostalería dean os seus froitos e sexan recoñecidos como se merecen”.