O grupo municipal Unifoz, considera necesario o apoio unánime das xentes da Mariña, (veciños/as ,asociacións, formacións políticas) e sinala que é necesaria unha posta en común para defender un tema tan sensible, tan básico e necesario coma a Sanidade Publica, e o seu referente como ten que ser o Hospital da Costa e a súa xestión.
Unifoz destaca tamén que o Hospital da Costa non pode ser un “manexo doutros”, senón ser un centro hospitalario de referencia “porque todos o necesitamos”. Por ese motivo, piden o apoio de alcaldes/esas e concelleiros/as, e dos cidadáns para loitar “xuntos contra este atentado que nos queren consumar contra a sanidade pública e en particular contra o Hospital da Costa do que dependemos”.
Así pois, Unifoz dá a súa sinatura pública como formación política ao seguinte manifesto e o seu apoio á seguinte nota feita pública en todos e cada un dos termos: “No podemos asistir impasibles al deterioro del Hospital da Costa, el mismo del que hace apenas tres años celebrábamos con orgullo sus primeros 25 años de existencia. Este hospital, nacido como comarcal, dejó claro desde sus inicios que era algo más que comarcal. Los más de 100 kilómetros de distancia a cualquier centro de referencia posible, la calidad de sus trabajadores y su conexión con la ciudadanía, hicieron que este centro fuese ampliando su cartera de servicios hasta llegar a la de un Hospital General. La escasez de espacio fue siempre una limitación, cada vez que se terminaba una ampliación ya resultaba insuficiente. Este problema se ha ido acrecentando con el tiempo debido al aumento de población de la zona, en contraste con la de Lugo que está en franco descenso y sin embargo cuenta con una arquitectura sanitaria sobredimensionada. En todas las campañas electorales, los diferentes grupos prometieron ampliaciones para este hospital, conocedores de que es un tema al que es muy sensible la población electora, la cual ya se había manifestado de forma multitudinaria ante la amenaza de que la gestión sanitaria pasase a depender de Lugo”.