Emocionante empate (3-3) en Vista Alegre con tres goles de Lucía
Cargouse en exceso de faltas o equipo laranxa no primeiro tempo para recibir ao Valladolid, un equipo armado de principio a fin e cunha calidade indiscutible, pero o equipo de Pardeiro fixo bo o xogo de posesión para adiantarse no marcador por mediación da goleadora da noite, Lucía (1-0. Minuto 17). Malia os esforzos por levarse os tres puntos, o Burela FSF Pescados Rubén topouse cun gran equipo castelán afortunado en determinados momentos e oportuno noutros. O xusto para ceder o empate diante dun Vista Alegre que rexistraba unha entrada máis que xeitosa (uns 700 afeccionados/as).
A indiscutible protagonista da noite foi Lucía, que con tres goles (minutos 17, 22 e 37) adiantou primeiro ao cadro laranxa e socorreuno despois, cando o tempo apuraba e as burelás ían por detrás no electrónico.
O Valladolid, que xogou de saída coas dúas ex laranxas Ro e Claudia, fixo unha impresionante remontada do 2-0 ata o 2-3. Pero o esforzo non lles alcanzou para levarse a vitoria da pista burelá, que segue sen coñecer a derrota este ano.
—
Emocionante empate (3-3) en Vista Alegre con tres goles de Lucía
Se cargó en exceso de faltas el equipo naranja en el primer tiempo para recibir al Valladolid, un equipo armado de principio a fin y con una calidad indiscutible, pero el equipo de Pardeiro hizo bueno el juego de posesión para adelantarse en el marcador por mediación de la goleadora de la noche, Lucía (1-0. Minuto 17). A pesar de los esfuerzos por llevarse los tres puntos y del juego demostrado, el Burela FSF Pescados Rubén se topó con un gran equipo castellano afortunado en determinados momentos y oportuno en otros. Lo justo para ceder el empate delante de un Vista Alegre que registraba una entrada más que buena (unos 700 aficionados/as).
La indiscutible protagonista de la noche fue Lucía, que con tres goles (minutos 17, 22 y 37) adelantó primero al cuadro naranja y lo socorrió después, cuando el tiempo apuraba y las burelesas iban por detrás en el electrónico.
El Valladolid, que jugó de salida con las dos ex naranjas Ro y Claudia, hizo una impresionante remontada desde 2-0 hasta el 2-3. Pero el esfuerzo no les alcanzó para llevarse la victoria de la pista naranja, que sigue sin conocer la derrota este año.